Marketing internetowy kiedyś i dziś

seoPotencjalny klient może znajdować się wszędzie, a połączenie z internetem ma już zdecydowana większość Polaków. To dlatego w dzisiejszych czasach króluje marketing internetowy. Sieć jest doskonałym medium służącym do kontaktu z konsumentem: za jej pośrednictwem wyjątkowo łatwo przesyłać można informacje i pozyskiwać odbiorcę.

Na początku był banner. Strony WWW zaczęły wypożyczać swoją powierzchnię i generować zyski z reklam. Później nastąpiła kolejna era marketingu internetowego, kiedy reklamy zaczęły „wisieć” na przeglądarkach. Ostatecznie marketing internetowy został zdominowany przez portale społecznościowe i nastawiony głównie na bezpośredni kontakt z klientem.

Popularność marketingu internetowego stale rośnie. Tylko w sieci jest możliwość publikowania treści natychmiast, tylko sieć nie jest ograniczona przestrzennie oraz łatwa do spersonalizowania. Właśnie to zwiększa szansę na pozyskanie konsumenta, i to – w przeciwieństwie do bannera wywieszonego na osiedlowym budynku – konsumenta nieprzypadkowego.


Zostaw odpowiedź